söndag 9 juni 2013

Frånvaro = Närvaro

Dagarna går... Jag har upplevt så många fina möten och samlat på mig otrloligt många upplevelser.
Jag har denna helgen varit ledig. Så härlig helg med massa mys.
Jga kommer att lägga ut lite bilder pch klipp då och då framöver. Jag kommer troligtvis inte skriva en massa förklarande texter... Det är framför allt För min skull;)
Jag skulle vilja minnas varje minut av Musik och Körfestivalen och alla möten med nya och gamla vänner.
Den här bilden är från Gudstjänsten den 26 maj i Biblotekshuset.Vänner från Turkiet och Sardinien får en liten gåva från Tidaholm
 
 
Nu är det dax att ta ett djupt andetag!! Vi laddar för en hektisk vecka. Jag ska packa både på jobbet och hemma, Aron ska firas och på lördag återser jag mitt älskade Sardinien!!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar