tisdag 10 december 2013

Morgonmys!

Tisdag....Jag känner mig ganska veckovill...
Jag känner att julstressen hoppar på mitt tåg ibland. Det är många roliga saker på både jobbet och allt mysigt som ska fixas hemmavid så här i advent. Försöker att fokusera och beta av.

Idag har det blivit två STORA koppar kaffe med Aron som sällskap!
Rebecka gav sig av tidigare än vanligt. Hon skull ut på Julturné med Blåsorkestern. De skull åka buss till olika skolor i vår komun och spela! Kul!!

Nu ska jag och Aron ut och uträtta några ärenden. Sedan blir det jobb! I dag skall vi öva inför helgens konserter! JULTON på söndag kl.16.00 & 19.00.
I år skall vi vara i Bibliotekshuset, då kyrkan renoveras efter branden i våras.

Jappelijapp! Dax att möta verkligheten utanför min kaffekopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar