onsdag 13 augusti 2014

Bröd med snöre!!

Å så glad man kan bli!!! Idag fick vi ett fint paket!! Så gott


Tack Johanna!!


Igår firade vi lite här hemma!! Vi firade att vi haft en alldeles ljuvlig semester & att vi har arbete & skola att komma tillbaka till!! Vi firade med kräftor & nybakt bröd!!











Gott & mysigt!!

Imorgon är det dags även för mig att vara på mitt jobb även fysiskt! Jag har jobbat hemma nu i två dagar! Dock inte fulla dagar! Men nu ska jag sitta på kontoret imorgon!! Hur ska det gå att sitta still....
Tur att Gospelkören startat upp imorgon kväll!! Längtar efter dem!!
Nu ska jag lägga mig i ett ny städat sovrum, med nya gardiner och nya lakan i sängen!

Idag har vår lilla Mimmi kissekatt flyttat hemifrån! Hoppas att hon trivs i sitt nya hem och att familjen hon bor i tål henne och att de trivs med henne! Lycka till Fam Carlsson och Mimmi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar