lördag 18 juni 2011

Hur ska jag klara mig???


Underbar bild! Aron är helt upptagen av sitt kort...Framför honom står ett mega paket.... Rebecka hon bara hjular på;)



Rebecka & Aron! Ni är underbara! Jag ÄLSKAR er!


Jisses vilken dag!
Vår Goaste Rebecka gick ur 1:an.... Spelade fiol på sin skolavslutning! Stolta föräldrar!
Sommarlovslunch hos mamma o pappa. Tack det var mysigt och gott! Hem för att städa....
Sen kalas för vår goding Aron!

Nu behöver jag avrunda dagen... I morgon väntar packning på morgonen... Nu är det dax för läger!
Sommarkonfirmandläger på Sjöhaga!

Vet inte om jag har tillgång till internet i veckan än.... det märker ni;)
Vad jag vet är att jag inte har tillgång till min familj! Hur ska jag klara mig?

Bilder från Arons födelsedag och Avslutning kommer senare!

1 kommentar:

  1. NU blev vi nyfikna - vad var det i det stooora paketet?

    Ha det gött på Sjöhaga!

    SvaraRadera