fredag 10 juni 2011

Inte idag.....


Idag har det regnat hela dagen... jag menar hela dagen, mer eller massor.... Så nu borde det ta slut snart. Jag önskar en dag med uppehåll imorgon!

I morgon ska Johan och Sofia gifta sig i Tidaholms kyrka. Jag, Gergana och Gospelkören ska sjunga.... Ska bli spännande.... Ska ta och titta över alla sångerna innan jag lägger mig....

Efter deras vigsel bär det av till Maria och Mats (Charlie) vigsel i Daretorp. Den ska vara ute... så det vore ju lite bra om det inte regnar....Där ska jag sjunga och Gergana spela oxå!
Efter det bär det av till Bibliotekshuset och Johan och Sofias Bröllopsfest! Ska bli så kul!

Idag har vi varit i Skövde och köpt lite födelsedagspresenter till Aron. Rebecka fick 5 par skor..... Ja ja...
Petter fick inget:(... eller ja lite mat;)... Jag fick mig ett skip exertube!



Här är fina Emma! Emma kom hem och fikade och relaxade med mig och Aron på eftermiddagen dagen efter det att alla vänner från Sardinien åkt tillbaka.... Det blev ju så tomt.... Petter och Rebecka spelade fotboll. Vi hade det mysigt i trädgården! Emma är en fin vän! Igår var hon och Ellionor med mig till Energy express, gymmet för att testa easyline! Roligt! Fia slet bra med oss! Jag hoppas att vi kan få in ett pass nästa vecka oxå tjejer?













Undrar ni hur det gått med Arons present?
Jo vi har paketet hemma nu! Jag ringde till Posten och frågade vänligt Hur de hade tänkt.... Ja det är lite dumt sa de.. Jag höll med, LITE dumt var rätta orden.... Men det var inget problem... Allt går att ordna lite smidigt sa hon... Underbart tänkte jag... Om du har e-legitimation så skaffar du ett personbevis via datorn och sedan åker du med Personbevis och din man med era legitimationer och kan gemensamt lösa ut paketet....

Nej just det... Går inte att skriva ut ett personbevis från någon annans e-leg.... då får man skapa ett i Arons namn.... Tillslut hjälpte en väldigt trevlig och pratglad kille på skatteverket att fixa ett personbevis till Aron med Petters och mina uppgifter på samma papper och en stämpel som han faxade till mitt jobb... går inte att maila.... sen var det bara att åka till Ica igen och ha med sig Personbevis för Aron och uppgifter om mig och Petter, Avin och Petters körkort och mitt körkort! sen fick vi paketet.... Fast det skulle egentligen varit ett id kort, körkort eller pass men det fick gå:)! Jippi! Tack för paketet!

Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon är det bröllop och sång som gäller!

1 kommentar:

  1. Åh HERREGUUUD vart är vårt samhälle på väg? Då får de väl se till att varje nyfödd bebbe får ett ID-kort då... SUCK!
    Gött att ni fick paketet till slut i alla fall!

    SvaraRadera