onsdag 24 augusti 2011

En fantastiskt bra dag!


Den började så segt..... Jag var sjukt trött! Jag gick som en gammal tant nerför trappan, ja jag vet jag är över 30.... Jag hade fantastiskt ont i mina vader. När jag tränade i måndags och fick kramp i båda vaderna och efter det passet så har de värkt järnet:(!

Men jag vaknade till när jag cyklade i regnet för att lämna Aron på dagis. Möte på Stadshuset väntade sedan, alltså rakt över gatan. Efter det mötet gick jag hem och Gergana kom till mig. Vi har planerat vår verksamhet. Många skratt och kreativa ideer har flödat i detta hem idag!

Sen var det dax att besöka gymmet, för ett easyline pass. Så bra träningsform!!! Passet var fullt! Det är så roligt att det är så mycket folk på passen. Anita och Stefan är duktiga på att driva det här gymmet! Nu längtar jag och väntar till november.... eller ja.... kanske inte just till månaden november.... Jag längtar till det är dax att gå och träna på nya Energy! Stefan och Anita satsar stort! Härligt!! det kommer att bli så bra! Det är bara att säga GRATTIS TIDAHOLM!

Kvällen tillbringade vi ute i trädgården. Familjen Öhgren plockade upp äpplen från gräsmattan. Vi har mycket äpplen i år! Nu sitter vi, Petter och jag på övervåningen och tittar på tv. Trivs så bra här uppe! Det blev som vi ville ha det:)! I slutet av augusti förra året började vi arbeta på utbygget, och nu sitter vi här och mår gott!




1 kommentar: