måndag 22 augusti 2011

Slut!


Rebecka börjar 2.an! Here we go again!




Ja då var sommarlovet slut för Rebecka! Då var det rutiner som gäller..... Vilket j.... ord! Gillar det inte..... Jag kan tycka att det är roligt att komma tillbaka till jobbet efter semester och träffa alla goa människor som jag jobbar med, men rutiner????Himla påhitt! Hitta rätt i ekorrhjulet hur svårt och hur roligt är det?

Ja ja....När jag drog upp persiennerna i morse så sa Aron släck, Aron sova mer! Men det gick bra i morse. Goa ungar som samarbetar på morgonkvisten är fantastiskt!

Ikväll har jag varit på gymmet och tränat easyline! Underbart!!! Sen har jag och Petter av njutigt ett glas vin och underbara kantarellsmörgåsar! Det kallar jag rutin! Måndagar känns ok då;)!


Nu är vi på banan igen! Jag ska ladda in lite bilder från vår sommar! Imorgon ska jag till Skövde och jobba!
Ser fram mot en spännande och rolig höst!

Nu ska Lisa sova! Nu är jag tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar