måndag 1 juli 2013

Farväl

Vi kom hem sent i lördagskväll från Sardinien! Sverige tog emot oss med regn och 9 grader!!! Fy!!! Ush!!
Men det är så det är!! Längtan tillbaka blev ju inte mindre!!
Planet var försenat rejält och start och landning var spännande!!

Igår gick det i ett! En bra och fin dag!! Träffade min familj! Aron var på Isoldes 4 års kalas, träffade Petters föräldrar och sedan till Falköping för att träffa Petters alla kusiner, med respektive på Bengt- Åkes sida med barn!! Vi fick en fin sommar kväll! Sedan hämtade vi vår fina vän Helena och körde hem henne till sin Magnus!!




Bildvisning!


Kusinträff

















Idag ska vi säga Farväl till Farmor Alice!!! Det blir både jobbigt och fint!! Så nu ska kläder fixas och jag ska sjunga upp mig!! Är inte bra i min hals! Det gör mig nervös!! Men jag ska göra mitt allra bästa för dig Alice!!!!!
Du gjorde alltid det bästa för oss!!!
Tack Alice!!!!
Ses i himlen💖




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar