fredag 26 juli 2013

Tårar....

Aron var inte nöjd när han vaknade av regndropparna som smattrade mot husvagnstaket!



Tårarna kom och Aron sa- Men mamma jag gillar ju inte regn!! Jag vill ha sol och jag vill bada!!!





Vi åkte till Malmö! Mysig stad tycker jag!! Rebeckas garderob fylls på flitigt när vi är ute!

Vi tog ett gott stopp på Espresso House!








Vi hoppade av lycka när vi hittade den här osten!!



Åh himmel vad jag saknar Sardinien!!! Eller... Jag saknar alla fina och underbara vänner där!!!





När vi kom hem till Fortuna var himlen magisk! Kvällen blev underbart vacker och fin!





















2 kommentarer:

  1. Apropå ost - i ett av sommarens avsnitt av Morden i Midsomer spelar den sardiska osten med larver en viktig roll! =)

    SvaraRadera
  2. Sara, jag har inte tittat på tv på länge.... När var det? Kan man titta på det avsnittet i efterhand?
    Kram på dig!!

    SvaraRadera