onsdag 23 oktober 2013

Vad hände?

Vänta nu... Sitter i soffan med en kopp kaffe och har 10 minuter för mig själv!!
Onsdag och kördag!!
Barnkörer och Gospelkör!! Det är livet!!
Idag regnar det och jag är ok med det! Idag iallafall:)
Jag längtar efter frost!!! Frost.... En Glittrande värld!!!

Igår ringde tidningen Vision upp mig för att ställa två korta frågor. Spännande det där! Hur hittade de mig? Å vad svarade jag?
Det får jag väl se i nästa nr:)
( vision är det fackförbund som jag tillhör)

Idag var min krönika inne i tidningen! Där skrev jag att jag längtar efter adventstiden!! Så är det!!
Vill mysa till det lite extra hemma, ljus, glögg, pepparkakor, lussekatter, adventsstjärnor i fönstren...... Jag längtar vidare....

Bilder från helgen:
I helgen var Petter och jag i Jönköping! Vi firade att vi varit ett par i 20 år och att vi varit förlovade i 17 år!
Helgen var God!!!

















Söndagskvällen blev en myskväll med våra godingar! Tack snälla Christina, Andreas och Vera för att ni tog hand om våra godingar!!!!
Ni är fantastiska!! Utan er hade livet varit betydligt krångligare!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar