fredag 4 april 2014

Jag är närvarande!


Veckorna rusar på.....
Känslan var för en månad sedan lite blandad inför att jag skulle vara borta 4 helger i rad....
Nu är det dax att packa för den sista av fyra helger borta!!! Galet!!! Vad tiden går fort!!!
Kommer lägga upp några bilder från den sista tiden, behöver hjälp att minnas! - För min skull:)

Nu väntar en helg i Varberg! Innebandycup! Vi bor på Tidaholm kommuns fina lägergård!!

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe och packa samt avsluta några jobbgrejer!!

Livet är gott!!!




Från mitt hörn i soffan!


Härlig promenad med en fin vän igår!!






Blandade ögonblick från den sista tiden:



Körövningar!!





Promenader och joggingstunder både själv och med Katrin!!


Små pauser för att tanka energi och komma ikapp mig själv!!


Ett gammalt projekt blev åter ett projekt!!




En helg i Stockholm! Ett gäng Goa kollegor drog iväg med respektive till Stockholm för att se Galenskaparna!!


Oscars teatern!! Vacker !!


Mmmm gott!!!


Vapiano!!





Vimlade runt!!


Mycket buss....





Snygga kollegor!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar