måndag 24 mars 2014

En skugga & ett skratt



Härlig måndag!!! Från början till slut!!


Vakna upp bredvid min prins! Äta frukost med Rebecka & Aron och sedan jobba med en helt fantastisk grupp!! Föräldrar & barn!! Perfekt!! Idag var det våfflor som gräddades och smakades!!

Hann landa hemma innan konfirmanderna gjorde entré! Härlig grupp! Längtar efter läger i sommar med dessa!!!
Sedan övade vi inför konserten den 12 april!! Barnkörer och musikkår!! Många underbart fantastiskt duktiga barn!!








Bra liv!!!

När Aron & jag gick hem från övningen så var det en promenad som jag vill jag bevara i mitt hjärta!! Vi sjöng, pratade & skrattade!!
Vi fascinerades av våra skuggor!!
Mysigt!!!


Ikväll åt jag Kalvdans. Jag såg ett kort på instagram förut i dag. En bild på tillagad Kalvdans!!! Åh.... Mindes min barndom!!! Längtade efter smaken! Jag skrev en kommentar att om möjlighet finns någon gång i framtiden att få köpa lite råmjölk av dem! Så helt plötsligt knackar det på dörren!!! Där står hon, Anette, med en form med Kalvdans!!! Lätt chockad!!! Superglad!! Tack snälla Anette!!! Den var supergod!!! Tack!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar