onsdag 21 maj 2014

En helg att minnas


Fredagen var rolig!! Jag, Lesedi & Nathi, hade en späckad dag!!
Först barnsång med Goa ungar och underbara mammor! Sedan till kommunhuset för att träffa
Anna-Karin skatt & Michael brissman! Ett fantastisk besök!!
Lite lunch och sedan till räddningstjänsten! Kanon besök även där!!






Vi har det så roligt tillsammans!! Det är fantastisk att få dela sitt liv med två grabbar från Botswana & Swaziland i några veckor!! Jag lär mig så mycket!! Om livet, om mig själv.... Fantastiskt!!


Efter besöket på räddningstjänsten bar det av till Energy! Där Roine visade oss runt och vi körde ett easylinepass!! Det gav mersmak!! Så vi ska göra det idag igen!


Väl hemma njöt jag av våren!!





Aron öppnade vår lekstuga som förvandlades till ett café!!



Lördagen fylldes av fixa saker, plugg och plock! Sedan fest!! Katrin & Krille firade 10 år som gifta!!
Mysig & roligkväll med fina vänner!!
Söndag började jag med jobb!
Goa konfirmander!


Sedan var det Granqvists ruset!!
Så roligt!!! Tack snälla ni!!
Uppvärmning!!





Hela gräsmattan full av Goa typer!!





Nöjda deltagare med fina medaljer!!

Vi avslutade söndagen med ett litet kalas här hemma! Petter fyllde ju i tisdags!

Härlig helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar