onsdag 7 maj 2014

Onsdagsmorgon


Efter med det mesta!!!!
Orkar inte stressa upp mig över det!! Verkligheten är som den är!!
Det regnar..... Det ska det tydligen göra ett par dagar framöver nu.....
Bit i hop!! Jag har ont!!!! Bihålorna krånglar!!!! Kan inte böja huvudet framåt utan en fruktansvärd smärta!!
Kaffet är snart intaget och då blir nog det lite lättare att leva:)








Jag har tydliga ljusglimtar i mitt liv!! De glimtarna är bländande!!!!
Familjen!! Å den har utökats!!! Tre ljuvliga små godingar!!








De föddes i vår garderob! Vi tar då och då upp dem och myser i sängen...... Där skulle de ju absolut inte få vara..... Men livet kom emellan!!! Jag älskar dem för mycket och de ger mig lugn och livet kommer mig nära tack vare dessa små!!

Jag tittar på min väska..... Full med kläder.... Jag ska.... En annan dag ska jag packa upp den....
Sardinien och vännerna där är mig nära!!













Idag är det lunchmöte hemma hos mig!!
Lesedi & Nathi, våra stipendiater i från Södra Afrika berikar mitt liv på hemmaplan!! Möten med människor är så fantastiskt!!!


Nu en dusch och sedan jobb!!
Livet är här och jag är på!!!



Sött, salt, beskt & surt!!! Allt är gott på sitt sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar