tisdag 10 juni 2014

Ljuvliga sommardagar!!

Just nu flyter det på.... Eller snarare forsar på!!
Jisses!!!! Det är ju så mycket man vill & bör!!!
Naturen är alldeles ljuvlig!! Jag vill stanna och lukta på varenda blomma!!!

Jag försöker att få till några rundor på berget. Det är så fint där nu!! Inte bara nu.... Det är alltid vackert att springa i skogen!!!
Jag är så TACKSAM att jag kan springa!!! För några år sedan var det en omöjlighet!!

Tack vare bra sjukvård och medicinering kan jag idag springa!! Jag är inte smärtfri och problem fri kroppsmässigt, men jag kan (oftast)!!!Lycklig!!! Mycket lycklig!!!

Mina piller jag tar varje dag är en påminnelse om att hopp finns och hjälp är fantastiskt att få!!
Tack gode Gud för, kortison, cellgifter, vätskedrivande, antiinflammatorisk och alla andra mediciner!! Tack Gode Gud för alla som jobbar inom vården och forskning inom medicin!!!
Tack Gode Gud för livet!!!!















Underbart att gå ut i trädgården och få plocka en tallrik med färska kryddor!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar