söndag 22 juni 2014

Tillbaka blick

Sitter i soffan och har ätit frukost i lugn & ro! Vi ska strax åka & fira svärfar!! Han fyller 70 år!! Galet!!! Vi firade ju nyss hans 50 års dag!!

Mycket roligt har jag berikats med den sista veckan!!


Galna lekar!


Fördjupning


Packa & boa





Undervisa & umgås




































Ledig ett dygn!! Aron 5 år!!


Morgon mys!!!





Grattis min älskade Prins!!


Ett hjärta fullt av tankar....


Morgonbön på Sjöhaga!!





En vandring till Silverfallet!!





Alldeles ljuvligt!! Dela tro & liv!


En kopp kaffe är då aldrig fel!!























Man kan sjunga sig till sömns!


Dilemman!!!








Midsommar!!








Pappas födelsedagstårta!!


Firande vid Smula skola!!





Dragspel & dans!











Du ska inte tro det blir sommar!


Tack Pappa för fina kransar!!!








Tillsammans igen efter att Rebecka varit i Varberg och jag på Sjöhaga en vecka!!


Jag åkte iväg från firandet en sväng för att jag fått äran att sjunga på Kajsa & Markus vigsel!! När jag åkte tillbaka till Morgan & Lisa så... Slog jag följe med en häst som tagit sig ut från sin hage och tagit sig friheten att promenera själv mitt i vägen! Vi tog en selfie och snackade lite tills vi fann ägaren!


Tårtbak!! Tobias & Petter mot Lisa &Rebecka !!
Imponerad av alla 4!!





Iväntan på tårtfika!!! Fiol!! Tack Rebecka!!!





Snart.....


Mmmmm fin & god!!


Midsommardagen och dags att plocka in lite av sommaren då det är för kallt att sitta ute och njuta!! Pionerna är så vackra nu!! Det blommar som hejsan!!!








Sally & våra små!!





Vårt köksbord idag!!!


Nehe.... På med mascaran och fixa håret dax.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar