fredag 25 januari 2013

Eftertanke...

Morgon var mysig här hemma! Var i god tid till jobbet! Konstig känsla! Ute var det otroligt vackert ute!








Idag fick vi beskedet från förvaltningsprocessenheten i Göteborg! Avslag! Innan min vän och hennes barn själva sett domen så hade de fått biljetter till Kasakstan! Imorgon kl. 6.30 åker de!

Ute är det så vackert och jag kommer på mig själv att gå omkring och le.... Det är på ett vis så vackert så det gör ont! Jag är glad och tacksam över mitt liv, alla fina vänner jag har och att jag idag får må så här bra...

Stannar hela tiden och tar kort med min telefon.... Tänker,,,, kommer min vän att återse Tidaholm? Kommer hon överleva? Det gnager och jag inser att min kamp är lixsom över.... Nu är jag maktlös!! Jag kan inte göra något mer....,














Tårar har rullat ner för mina kinder !! Vintern har fått mig att tänka på beskydd.... Just nu omsluts allt där ute av snökristaller! Ombäddat och vackert!

Jag vill ge en kram till en annan fin och nära vän och hennes nära! De har idag mist en betydelsefull person!!

En tacksam Lisa kryper till kojs! En bön om kraft och framtidstro är sänd!!

Idag har jag haft en dag med mycket eftertanke....,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar