tisdag 8 januari 2013

Ja men jo....

Igår var det åter dax för ett besök på vårdcentralen! Aron har öroninflamatio, inget man behandlar. Bara Alvedon och nässpray!
Rebecka fick sin tredje penicillin kur!
Så nu hoppas vi att sen hjälper!

Jag känner mig mycket bättre! Mina bihålor värker inte!! Huvudet sitter längs upp på kroppen och jag tänker inte på det:)
Ingen sprängande huvudvärk! Så skönt!! Jul och nyår var smärtsam för mig! Min värk var en orsak till min frånvaro på bloggen. Jag orkade inte titta på en skärm eller display.
Men nu mår jag bra!! Underbart!
Nu ska jag bara fylla på med energi!! För den är som bortblås! Men igår var jag ute på en löprunda och det kändes bra! Riktigt bra! Lycklig Lisa!! Ikväll blir det ingen runda....



För ikväll är det JULFEST med jobbet! Lite sent kanske..... Men det är lite svårt att hinna med det för oss i kyrkan i december..., lite av högsäsong då!
Men ikväll blir det av!




I söndags firade vi söta Vera på hennes 6 månaders dag! Galet vad tiden går. Rebecka hade bakat cupcakes! De blev jättefina och mycket goda Rebecka!!

Pappa och mamma hade med sig några filmer vi tittade på... Underbart med gammal teknik!





Från min morfars 60 årsdag!







Nu är det inte mycket snö kvar här... Lite smutsiga högar här och var:(
Jag vill ha mer vinter!!!!
Här hemma njuter vi fortfarande av julen! Mysigt!!! Granen är tänd och har de flesta barren kvar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar