lördag 26 maj 2012

En Go fredag!

Efter en lugn frukost i solen på altanen blev det några småsaker fixade här hemma. Aron och jag åkte fram till stan för att fixa present till Stina sen cyklade vi vidare till Katrin och barnen. Där hade vi det gott! Det där med att bara ligga i solen och ha det gott det är ett minne blott..... Aron är en livlig grabb..... Theo är en äventyrlig pöjk..... Men ingen av våra små grabbgodingar kom till skada..... Jag skadade mig dock;)
Det var längesen jag försökte mig på en flygande räddning och det var längesedan jag hade ett skrapsår på knät;)


Här kommer några bilder från vår dag! En ovanligt varm dag i maj!



































Stina 9 år!! Hurra!





Lindbacken..., snart inflyttningsdax;)


Jonas och Aron pratar med tuppen!


En fantastisk kväll!!








Petter var inte med och badade idag... Han var inte med på hela kalaset han hade annat för sig...








Nu blir det varmt i vårt hus även nästa vinter:)

När vi kom hem var kvällen alldeles fantastiskt vacker! Det doftade ljuvligt från alla blommor och träd!! Jag gick bort till vår grannes underbara syrener! Där stod jag en stund och andades! Jag tog in livet!! Jag tänkte på alla runt omkring mig som betyder så mycket för mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar