fredag 25 maj 2012

Vad ska man säga?

Ska man säga underbart, fantastiskt, Amazing.... Igår när jag kom hem från en intensiv men mycket rolig arbetsdag klippte jag gräset och på vissa ställen i trädgården ville man bara stanna upp en stund! Det doftar så underbart från syrenerna och kaprifolen! Dessa dofter tillsammans med gräs och den ljumna försommar värmens smekande vindar tar en till en inre plats av välbefinnande!
Lycklig!


Aron hjälpte mig att vattna!


Här kommer några bilder från gårdagens arbetspass! Konfirmand.com
Här över ser ni mig och en bröllopsgäst. Under ser ni mig och min bästa vän Anna;)





Här är Uno.... Han skulle blivit min man,... Men vi kunde inte bestämma oss.....

Glöm inte kära vänner att man har inte roligare än man gör sig:)

Idag är jag nästan ledig.... Några små saker bara.... Jag har jobbat fyra kvällar (och dagar) i rad. Känns nästan som man varig borta. Roligt har jag haft på jobbet! Måndag - fotbollsgolf





Där är inte bästa stället att placera bollen på....


Magnus och jag var stabila i vårt lag;)
Tisdagskvällen var det musik som gällde! En liten bit av Himlen:)
Onsdag- underbara gospelkören förgyllde min dag!! Go Tea & Talk efter övningen!





Torsdag- konfirmand.com


Varierande arbetsuppgifter, det har jag!!

Wilma har sovit över här. Rebecka och Wilma är så Goa mot varandra! Det värmer!


Frukost på altanen


Nu har jag planterat tre blommor. Nu väntar tvättmaskinen på att bli laddad! Sen ska Aron och jag göra stan. Present till kusin Stina ska inhandlas. Efter detta bär det av till Katrin! Poolhäng:)

Underbara fredag- Välkommen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar