söndag 13 maj 2012

Vilken tur!

Ja vilken tur jag har som kom hem från Sardinien och alla fina vänner där till Lilla Tidaholm och alla härliga människor som jag har omkring mig varje vecka!

Tisdagen kväll landade jag i kyrkan och hann säga hej och krama om flera Goa gospelkörare! Onsdagen var det vårfester med barnkörerna!



Vi vandrade i ösregn till Barnens Hus med kören Änglabus! Fikade och lekte! Full fart på dessa ungar kan jag lova:)











När Änglabus lekt färdigt så skyndade jag mig hem! Jag väntade fin besök;) Gergana hämtade upp Himlakul vid kyrkans hus och guidade dem hem till oss! Vi ( läs: Petter) grillade hamburgare och vi lekte! Inga ledsamma miner här inte:)











Soffan full av godingar.


När klockan närmade sig 18.30 så sa vi hej då och jag liftade med Katrin fram till Saga biografen. Rebecka och hennes klass skulle sjunga!


Farmor och Aron väntar spänt....


Inga super bilder:(
Vi satt på läktaren. Lite långt bort! Men vi hann. Vi var där:)


Sen var Lilla jag trött! Trött och glad! Skönt med en sådan dag när man kommer hem så att man blir uppfylld av det goa man har här hemma..... Så inte längtan tillbaka till Sardinien och vännerna där blir för tuff...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar