måndag 21 maj 2012

Helgen som försvann....

Torsdag och helt plötsligt måndag! Vad hände där?
Jag har städat, bakat, lagat mat och fixat inne.


Petter har tvättat vårt hus! Det innebär att det ska målas..... Jippi !!
Vi har haft lite kalas oxå! Petters farmor och min farfar var här! De är ju inte purunga lixsom. Kul att de orkade!


Jag har jobbat lite oxå!


Gospelkören sjöng i kyrkan! Jag var.... Inte nervös.... Men typ.... Jag vill ju att körarna ska känna sig säkra i sina stämmor och så...
Gergana och jag planerade dåligt... Lägga en uppsjungning i sammanband med långhelg.... Inte det smartaste vi gjort! Det klart att många passar på att åka iväg.
Men hej hopp vad bra det gick! De som var där var grymma!! Sjöng som hejsan!! Tusen tack!! Å ni som var på annat håll.... - hoppas ni hade det bra och ni kan lugnt komma tillbaka! Vi gjorde inte bort oss;)


Ett avslappnat gäng;)

Några pauser har vi tagit oss! Umgås med Aron och Rebecka är stört mysigt!! Aron ser fram mot melon säsongen! Vattenmelon ska det vara:)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar