måndag 18 mars 2013

En härlig måndag!!


Vaknar till en ny vecka!! Veckan innan Påsk! Hej och hå vad tiden går!! Det är väl bara att hänga på... Vintern har bitit sig fast ordentligt! Men det känns ok på nått vis! Vi har ju haft några fina, soliga och kalla dagar! Ikväll när jag gick hem från jobbet var det ärligt, hur kallt som helst!!! Jag hade på mig för lite... Hade det varit i januari hade jag troligtvis varit bättre klädd... Hur funkar man igentligen?

Här är några bilder från i lördags!























Livet rullar på! Det planeras för fullt både på jobbet och på hemmaplan!
Jobbet- musik och körfestival, BiIbel Äventyr och Sommarkonfirmandläger
Hemma- badrumsrenovering...

Nu känner jag att jag längtar efter sängen!! Jag är nöjd med dagen!! Träffat många härliga människor!
Jag måste bara säga det!!! Jag har ett fantastiskt jobb!!! Varierande till max! Började dagen med Öppet Hus- massa Goa ungar och fantastiska föräldrar. Slutade dagen med Årsmöte för föreningen Musik i Tidaholm, där jag träffade många musikälskare och fina vänner!!
Jag jag har sagt det förr och jag gör det igen -jag är TACKSAM!!


Sjöng på dop i söndags!! Så mysigt!!!







Rebecka och hennes FIF spelade match i söndags! Härligt kämpat!!


Mysfrukostar med många godsaker.





Kusinmys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar