söndag 24 mars 2013

Skön lördag!!

En tur på stan med Rebecka på förmiddagen!! Älskade unge!! Du är så fin Rebecka!! Du har sådan humor!! Var rädd om dig!!












Några bilder som Sara tagit! De är från konserten i onsdags!!!

Elwira följde med oss hem från stan! Vi fick en skön stund på altanen i solen!!





Som jag älskar den där solen!!!




Mysprins!!!


Nu känns det som snön kan försvinna så våren kan rocka loss ordentligt!!








Petter river vidare.....

Jag har ägnat några timmar i Rebeckas garderob...vika och sortera....


Vi har även haft besök av Felicia, P-A, pappa, Christina, Vera, Carl-Johan idag! Tänk att världen är full av Goa och mysiga människor!!

Jag vill ge P-a en Mega stor Kram för att du frågade om du fick låna Rebecka igår em/kväll! Mat och Bio med dig gjorde vår tjej mycket lycklig!! Tack!!!

Nu är jag så trött... Aron ligger bredvid mig och hostar.... Hoppas att han får sova inatt.... Ja.., jag mä;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar