söndag 24 mars 2013

Hönor, tuppar och julgran...

Påsken knackar på dörren!!! Jag bar ner vår jul/vintergran med belysning i källaren idag!! Ja, jag ligger efter!!! Det gör jag verkligen!!! Har ärligt talat ingen aning om hur jag ska hinna ikapp!!

En sak i taget..... Dag för dag.... Vara i nuet.... Blablabla!!!!

Den här söndagen försvann i ett nafs! Petter och Rebecka åkte till Mariestad och spelade innebandy! FIF slog Mariestad med 7-2!! Härligt!!
Olga kom hit och vi tog en härlig promenad runt vår fina stad med varsin vagn!! Sen satt vi ute och drack kaffe/Tea och åt krispigt gröna äpplen och bananer på altanen!



Rebecka har en kompis här inatt! Mysigt!! Petter river och fixar i badrummet!





Lunch hos Öhgrens!





Har börjat få upp lite påsksaker!
Finns väldigt mycket fula påsksaker. Jag vet inte om jag är så förtjust påskpynta?
Jag har ju ofta fyllt år runt Påsk. Så jag har fått ganska mycket påskpynt i present genom åren.
Mycket har jag valt att inte valt att inte ha kvar!
Två fågelfän har jag kvar! Jag gillar dem! Den porslintuppen här över texten. Den har jag fått från Morfars vän Britta!
Sedan den här som jag fått av Inger och Conny





Här är lite annat som fick komma upp i år:


Den här söta har Rebecka gjort för ett par år sedan!


Den här haren har Aron gjort i år!


Nytt för i år! Från Lidens!





Egen målade ägg! Kan bli fler i år!!









Tack solen för du kom och hälsade på idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar