lördag 4 maj 2013

Dop & Drive in vigsel!

Idag var det dax att döpa lilla fina söta Ester!!!
En av mina "nya vänner" Erika och Kims bedårande Ester!!
Vi var i kyrkans hus, då vi inte kan vara i kyrkan efter branden!

Det var mysigt och fint!!
Jag är så glad att jag fått lära känna Erika och att jag fick vara med och sjunga!!





Efter dopet så åkte jag hem och åt sedan la jag mig i soffan och vilade!! Himlans halsfluss att göra mig trött!!

På stan pågick det fullt av aktiviteter hela dagen!
Anksim!! Här ser ni min pappa som håller koll på ankorna:)




Laddade om!!
Drive in vigsel på cruisingen väntade!
Så spännande....


Vi fixade och grejade med allt möjligt!


Moa och Peter!


Vad gör Magnus?




Han räddade mattan... Det blåste halv storm... Vinden tog tag i mattan... Den hamnade i vattnet..
Men det fixade Magnus:)



Allt var planerat och fixat...,
Skulle det komma några som ville gifta sig?
Brudbukett fanns att låna, fotografer fanns på plats,
Jag, Gergana och Jimmy fanns att tillgå om man ville ha musik och sång,
Prästerna Mats och Peter var taggade!
Marie, Moa, Sanna och Linnea fixade och trixade!!


Inga bra bilder tyvärr... Svårt att sjunga och ta kort på samma gång...














9 par gifte sig ikväll! Jippi vad kul!!


Tack och hej för idag!!
Sova!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar