måndag 13 maj 2013

Självklart stopp!!!

Det är så vackert med alla vitsippor!!!
Skulle vilja ge mig ut med kameran och fota nu.... Men det finns det inte tid för just nu!

Vi stannade och plockade en bukett med dessa vackra vita blommor på väg hem från Hjo!!
Sådana stop vill man bevara länge i sitt minne..,,
Tack Gode Gud för Iphonen och kameran i denna!!

Det blev några kort:)
























En alldeles underbar stund!












Berget! Ja inte Sveriges högsta direkt med ett berg:) fick besök av oss idag oxå!
Det var mysigt och roligt att springa ihop, hela Fam!
Det fanns lite snö kvar! Sol kom och värm oss!!








Nu säger jag god natt! Kl är mycket och den 12 maj är numera inte dagen som ligger framför mig... Utan bakom mig! Bra var den iallafall!!

Idag ja... Eller imorgon efter att jag sovit lite ska Petter firas!!
13 maj är din dag Petter!!!
Grattis min älskade make!!



1 kommentar: