tisdag 14 maj 2013

Tidaholm är vackert!!


Jag är glad att jag hamnat här!!
Ikväll har vi övat i Bibliotekshuset inför söndagens startskott på Musik & Körfestival 2013 VÅRTON!! Välkomna till Bibliotekshuset på Söndag!!

När jag åkte hem blev jag sådär lycklig över att vi har så mycket fina miljöer i vår stad!!


På väg hem!!



Vincontoret


Bibliotekshuset



Bilder från vår övning:














I musikkårens övningsrum fann jag en telefon.... Model äldre!


Å jag minns när jag ringde min morfar 0586-40889 och precis när jag skulle slå den sista siffran då slant jag och fick börja om från början....

Jag vill ringa morfar!! Min fina fantastiskt underbara morfar och vän!!!
Saknar honom!!!! Jag skulle vilja att han fått träffa Aron och Rebecka!! Jag vet att han skulle älska dem på samma sätt, ja troligtvis mer än vad han älskade mig och lillebror;)
Tack älskade morfar för allt du delat med dig av till mig!! Alla värderingar som du planterade, alla positiva tankar om människor! Du bor i mig!!


Aron är sjuk! Feber! Så tråkigt!!


Bästa medicinen!!


Aron och lilla Speciell!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar