tisdag 18 mars 2014

Dagen efter...


I helgen var det körläger!! Åkte i fredags och kom hen igår kväll! Inte pigg!! Men lycklig!!
Måndagen kom fort!!
Uppe med tuppen!! Å det gick lätt som en plätt!! För Vera kom till oss!!
K-dag idag! Skolor & dagis stängda! Så idag fick Rebecka, Aron & Vera följa med till jobbet! Öppet husgrupp! Det var mysigt!








Efter öppet hus gruppen gick vi till mamma och åt mat! Tack mamma!!
Vera och jag tog en liten promenad, sedan somnade hon och jag satt några minuter i vårsolen





Härlig dag!! Mysig fikastund med Kladdkakemuffins som Rebecka bakat! Tack mitt hjärta!!


Fikastudie på Fasters lilla gryn!!























Hon är så sockersöt!!! Älskade Vera!!


Fina & goda!! Tack Rebecka!!


Jag och Aron somnade i soffan!!! Vi somnade vid 18.30.... Trött??
Ja.... Men det får jag vara!!! Det är dagen efter!!


Tur att dessa två kom hem strax innan 21.00 från innebandyn.... Annars hade jag nog sovit i soffan än.....

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar