söndag 9 mars 2014

Efter en bra natt!!

Efter en bra natt med mycket god sömn så äter jag en mysfrukost! Rebecka & Stina dukade fram! Kaffet doftade ljuvligt i huset!!


Kaffe, ett rostat bröd och en väldans god grape blev min frukost!
Redan söndag..... Känns som om lördagen inte har ägt rum, så fort gick den!
Petter och jag tog en promenad på berget. Jättehärligt!!


Det är väldans bra spår på berget! Nu är det torrt och fint!! Hoppas på många fina rundor där i vår!
I fredags em när jag jobbat färdigt, så var jag så där trött och frusen. Satte mig en sväng i soffan insvept i en filt, då kom Sally och förgyllde min stund.


Det var dock inte helt lätt att ta sig från soffan och ta på sig träningskläderna. Jag hade tidigare bestämt mig för en runda på berget.....
Det blev en joggingtur!! Det hann dock bli väldans mörkt...


Men det gick bra!!

Igår fick jag och Aron besök när vi tog en fika på altanen! Jehovas vittne! Aron bjöd dem på kex, jag berättade att jag jobbade i kyrkan! De frågade några frågor sen gick de! Jag fick inte ens nått vakthorn....




Aron är du allergiskt mot något?
- ja mot solen! Jag får snuva och nyser när jag får solen i ögonen!



Några bilder från veckan!



Konsert i Skövde med My och hennes vänner!





Många koppar kaffe!!


Semeldagen!!


Lego i hela köket!!



Besök på sjukhuset! SLE koll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar