söndag 23 mars 2014

Söndag i mitt liv!!!


Vaknar och känner tacksamhet!
I fredags åkte jag och Rebecka till Göteborg! Vi välkomnades av finaste mysigaste och snällaste Johanna!!! Vi hade en härlig eftermiddag och kväll!!





Två mysiga prickar!!!
Vi provade och doftade en hel del på eftermiddagen:)


Vi sov gott och vaknade till en mysig frukost!! Sedan tog jag mig ut och iväg till Haga!


Spårvagnsfärd och kursdag!


Det var en intressant dag!! Man har mycket att lära!! Jag gör så gott jag kan!! Nu väntar delkurs 2s hemuppgifter och praktik!!


Det var roligt att träffa kurskamraterna igen!! Tänk vad många fina människor det finns!! Tänk vad många man inte träffat av dem!!




Efter kursen möte Johanna och Rebecka upp och vi gick och fikade!!! De färska Hagabullarna var slut.... Men det fanns annat....








Hej då Haga!! Ses på nästa kurstillfälle i maj!! Då är det bara att läsa och plugga.....

Nu har jag ätit en god frukost som Petter serverat!
Rebecka & Petter ska strax åka till hallen och förbereda sig för innebandy. Jag & Aron ska ta en promenad och titta på dem!

Sen väntar en kreativ söndag....
Det skriver jag mer om sedan!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar