tisdag 24 juli 2012

Badar

Gör jag inte just nu.... Tittar på när Petter, Aron och Rebecka badar! Jag gjorde ett tappert försökt.... Kom en bit ut i vattnet, men jag vände snabbt;)

Solen lyser och det är ljuvligt här i Fortuna!!





Rebecka och Aron alldeles nyss!!

Igår kväll tog jag mig en joggingtur! Det finns en så underbart vackert väg... Mer stig... Den är så underbart fin, jag börjar bli rätt haj på att fota samtidig som jag joggar:)
Här kommer ett gäng bilder från två av mina turer:



































Det är en sådan lyckokänsla att ge sig ut och springa! Det är inga långa sträckor och det är inte nått mega tempo, men jag kan!! Jag har inte ont!!! Så sjukt tacksam för den vård jag fått!! Tänk att jag kan få må så här bra i min kropp!!




























































När jag kom hem, tog jag av mina skor och gick ner till havet och svalkade mina fötter!











Kvällen var fantastisk! Vacker solnedgång!











Vera låg i sin vagn i sjöboden och myste! Denna lilla prinsessa!!!





Aron tittade på dvd, Rebecka somnade i Arons knä, Petter tog hand om disken, jag skrev krönika och vi bara var tillsammans! Härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar