fredag 6 juli 2012

Det går upp, det går det ner...

Sorry..dålig på att uppdatera här på bloggen.... Just nu är jag flitigast på Instagram! Älskar bilder :)
Vill ni följa mig är det lisaohgren som gäller. Anonymt och bra;)




Livet går i 120 km/tim just nu... Det som får mig att varva ner är bland annat dessa små söta varelser!


Iris, siri, Franco & Domenica! Ljuvliga varelser!!


Det här är just nu ett måste!! Hitta tid och ork att springa!!


I tisdags var Helena här! Mysigt! Hon hade bakar bullar ! Tack!!



Ute är det sjukt fint nu!! Det blommar överallt!!





Jag satt ute på altanen en stund nu ikväll efter att jag tagit en promenix med Emma, och det doftade ljuvligt från alla blommor, framförallt från rosorna!

Gunga borde vi alla göra mer!! Så härlig känsla!






Är så glad för att mamma o pappa flyttat till Tidaholm!! Idag svängde jag och Emma förbi dem när vi var ute och gick!!
Jordgubbslandet hos mor och far fick besök av mig och Emma.


Tack Emma för en mysig promenad!

Idag har jag varit på vård centralen och tagit prover!


Nä gott folk!! Nu ska jag sova!! Vaknade strax efter 03.00 inatt av Petters telefon. De hade inbrott på jobbet. Hur svårt kan det va! Varför ?

Imorgon ska jag sjunga på en begravning. Sen är det sista övningen och dagen med konfirmanderna..... Ja jisses!!
Ska lära dem en sak till bara..... Plocka upp och oordning lite efter sig.....



De har nog väldigt snälla mammor och pappor där hemma;)






Allt från mig ikväll:) natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar