söndag 1 juli 2012

Minns tillbaka...




Minns tillbaka till Sardinien och sista kvällen vi var där i maj.


Här är vi hemma hos Francesco och Assunta och hälsar på i deras hus i Torpe. Mysigt!








Vi spenderade kvällen hos Renato! Älskar det stället!! Många härliga minnen därifrån! Svårt att ta bra bilder.... Men de jag har får mig att minnas!











Flaggan är uppe:)
Tack kära underbara vänner för allt ni gör för oss!! Det är stort!! Svårt att tro att det är sant!!














Franco hade gjort blomster dekorationen!

















Grabbarna i köket:)














Här står de under det vackra trädet och sjunger!!


En mörk himmel med en fullmåne får avluta bilderna från sista kvällen från resan i maj!


När vi lämnade Limpiddu den här gången så fotade jag en hel del genom bildrutan.... Naturen är så vacker! ( bilderna tagna med IPhonen sådär)











Hej vad det går;)









Jag är så TACKSAM för vännerna på Sardinien!! Saknar och längtar!!! Bevarar mina minnen i mitt hjärta!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar