måndag 16 juli 2012

Det brinner!!!

Himlen brann ikväll!!


Vi tog en promenad på kvällskvisten och sa hej till Petters faster och hennes Richard. Fin och mysig promenad!!


Jag kör min lilla kusin Vera!!
Aron är stolt över denna lilla sockersöta prinsessa!!


Härlig kväll i Fortuna!


Häftig himmel!

Det regnade ordentligt inatt! Det smattrade högljutt på husvagnstaket..... Jag sov.... lite....
Vi sov ganska länge och gick till dukat frukostbord med nybakat bröd!! Erna hade bakat supergoda frallor! Tack snälla du! Så mycket kärlek!!!!

Förmiddags promenad och lunch stod senare på programmet! Aron, Rebecka, Andreas och Mimmi badade..,, kallt! Sen åkte vi till Helsingborg och mötte upp Sofia, Johan, Isolde och Isidor! Vi hade en härlig eftermiddag!!





Mmmm





Jag är så glad över att jag lärt känna Sofia!! Var aldrig rädda för att släppa in "nya" vänner i era liv!!! Skulle inte vilja va utan vänner som Sofia eller någon av mina vänner, varken gamla eller nya! Kram till er alla!! Tack för ni finns i mitt liv. Ni berikar det!!!


Aron, jag och Isolde





Härligt!! Några av barnen har spring i benen någon liten prins är hungrig!



Detta kort är taget när vi var på Tropical beach! Det blåste som
Hejsan och Det har det inte varit någon värme.... Längtar efter värme!! Kom sol!!!



Aron fick en ny bok av oss idag!! Så nu ska det sjungas:)





Satt en stund vid havet och försökte fästa lite trådar på Veras filt. Mysigt!!


Nu ska jag sova!! Imorgon är en ny dag:)....hoppas på lite sol....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar