fredag 13 juli 2012

Förlåt....

Det skulle ju inte bli så här i år....
Bloggen skulle ju uppdateras flitigt även på sommaren....

Påt igen bara Lisa!!!



Ikväll har vi påbörjat packningen inför semestern! Aron ville ha kaviar på morfars brödkakor till kvällsmat! Johanna, Rebecka och jag tog oss en joggingtur på berget mellan regnskurarna:)





Försäkringar är bra att ha! Men jag orkar inte, vill inte, kan inte förstå mig på dem!!!! Jag HATAR att hålla på med det.... Påminner mig om att jag är sjuk! När man är sjuk vill ingen försäkringsbolag ha en som kund..... Å det försäkringsbolag som dragit nitlotten å försäkrat mig innan jag blev sjuk, äger mig.... De kan göra som de vill.... Det är ju ändå ingen annan som ger mig ett bättre skydd..... Ghaaa! Orka!!!!


Bakat gjorde vi igår!! Semester fika!! Aron och Petter gjorde Rabarbersaft. Jag, barnen och Emma bakade!! Mums!!








Rebecka och jag var hos Annie en sväng för att pröva klänningar till stundande bröllop:)






YouTube Video

Så har Fam Öhgren musicerat oxå!! Aron sjöng som hejsan!! Min hjälp behövde han visst inte;)


Mmmm


Rebecka spelade både fiol och piano och sjöng!! Härligt!!





Våra små vänner växer och ger oss massa mysiga stunder!!








I lördags var det dax att konfirmera ännu ett gäng!! Det gick finfint!!





I söndags kväll hade vi lite ledarmys hos Håkan!





I måndags fick Aron vara med på jobbet! Det gick bra;)


I lördags när konfirmationen var över åkte vi till Helsingborg för att få se och mysa lite med Vera!


Aron väntade och väntade......



ÄNTLIGEN!!


Första mötet med barnens nya lilla kusin!!





Stort ögonblick!!











Vackra lilla prinsessa!!


Lillebror har blivit pappa!!





Vi fick en fantastisk söndag i Fortuna! Bad, sol, kusinmys, tårta!!





Vi sov hos Petters faster, de har ett biljardbord! Aron älskade det;)








Så det var en kort sammanfattning:)
Nu ska jag hänga upp en tvätt och ladda en ny.... Sen är det dax att sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar