söndag 4 augusti 2013

En härlig dag!!

Vaknade.... Segt... Vi är inte upp med tuppen direkt!!
Med några koppar kaffe på altanen med en filt över benen så vaknade jag till!

Vi bestämde med Lisa, Morgan och Emil att vi skulle luncha och bada i Hjo!
Medan vi väntade på dem och jag packade lite så ordnade Petter en hinderbana till Rebecka och Aron i vår trädgård!








Petter är en mycket bra Pappa!!!




Mys med dessa fina i Hjo!!

När vi kom tillbaka till Tidaholm, bytte jag om och åkte till gymmet! Easyline stod på programmet!!
Nu ska det tränas så mycket jag hinner och kroppen klarar!! Hinner? Ja jag ska alltså prioritera träningen!!! Jag vill må bra!! Jag vill orka!! Jag vill ta hand om mig!!!

Sedan en dusch och packning igen!! Nu väntades det en kvällsutflykt med Fam Mauritzson! Vi åkte till Lilla havsjön för att grilla hamburgare och bada! Jag badade inte....





















Här under filten sitter Theo och Aron och spelar spel och myser!!


Med Katrin har man aldrig långt till skratt!!











Lilla prinsessan Alice!!


Det var en mycket mysig kväll!!



Den här godingen är helt galen!!! Hon hoppade från 5:an i hopptornet!!! Ska ladda upp ett filmklipp imorgon!!
Rebecka- jag är imponerad av dig!!

Nu ska jag sova!! Imorgon ska jag vara på gymmet 8.30..... Å det är tidigt.... För mig, just nu...

Natti natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar