onsdag 28 augusti 2013

Resa del 2

Framme!!
Varbergs kurort!! vackert väder!! god mat!! skönt bad!! Rolig träning!! Härliga vänner!!!


















Promenad med fina Anki!!








TRX pass!! Kul och effektivt!! Aj vad det kändes efteråt.... Träningsvärk!!!


Mycket god och fin mat!!


Kurorten


Musiktävling! Gissa på intro!


Sedan sov vi gott!!


Vaknade pigga och glada! Min rumskompis Irja fyllde år! Jag sjöng med trött och skrovlig stämma på morgonkvist för henne! God frukost med härligt sällskap följdes sedan av aktiviteter! Jag och ett härligt gäng ägnade oss åt Geochaing!


Efter vi var klara med det, så fick gymmet ett besök av mig!!


En sista strandtripp! Jag fyllde lungorna med djupa andetag! Fylld med ny energi och ett härligt lugn gick jag mot bussen!!








Vi lunchade på resturang Fridas! Gott och vackert!!


Underbar utsikt från restaurangen!!





Sedan väntade en bussresa hem till Tidaholm! Tacksam, glad och trött!! Härliga dagar!!


Sverige är vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar