söndag 18 augusti 2013

Sängliggande....

Jag ligger i sängen....
Resten av familjen med....
Aron ligger bredvid mig och andas lugnt och tungt.
Mysigt!!
Jag har varit uppe. En kollega ringde och hade glömt nycklarna till jobbet, så han kom förbi för att hämta mina.
Jag var då uppe och yrvaket letade efter nycklarna....
Laddade kaffebryggaren och nu ligger jag i sängen och känner doften och längtar verkligen efter en kopp....

Jo då, jag ska gå upp....snart...
Tänkte att jag skulle upp på berget och jogga lite....
Så lite kaffe behövs för att jag ska kunna genomföra detta...






Igår åkte min moster och morbror hem till Karlstad. Tack Laila och Vidar för dessa dagar!

Vi laddade om och åkte till SmulaSkola för att fira Lisa Gertsson!
Vi umgicks,fikade, lekte, skrattade åt mat, pratade och så fikade vi!!!
Tack snälla fina Lisa och Morgan för allt ni fixar och ordnar!!
Ni är fantastiska vänner på alla sätt!! Jag tycker så mycket om er!!!


Nä... Upp med dig och drick kaffe Lisa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar