torsdag 26 september 2013

Den dag då hösten flyttade in!

Jag har en sångtext som jag älskar. Den ger mig lugn och den ger mig hopp!!

"-Var den ängel, var den tröst. Var den någon behöver i kall och dunkel tid av höst."

Idag har jag fått berättat för mig ett livsöde som inte lämnade mig oberörd!!
Det finns så mycket ondska i vår värld!!!
Varför ska det vara så?
Hjälpa varandra, prata, vara ärliga, stötta varandra, uppmuntra , vandra med.... Det finns så mycket gott vi kan göra för varandra!!
Slås, hota, använda våld, psykisk terror..... Jag blir galen!!!!!

Idag har jag Tackat Gud för Facebook!!! Å förstås användare av fb:)
Jag sökte efter jackor till några asylsökande! Vips!!! Nu kan vi glädja och värma några av våra medmänniskor!!
Tack snälla!!!!!




Kallt var det denna morgon då jag cyklade till jobbet!!


I eftermiddags så träffade vi Julia för att vara henne behjälplig för ett reklamjobb!


Rebecka och Malin är så Goa!! De har lätt till skratt!!

















En liten titt på resultatet!!





Ica fick ett besök av mig ikväll oxå:)


Kvällsmat.... Hembakat surdegsbröd och te!!






Nu ska diskmaskinen plockas ur...
Jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar