måndag 16 september 2013

En Go dag!!

Sovmorgon och mysfrukost började dagen med! Det gillar jag!!
Plock och fix här hemma!!
Packat upp våra väskor och tvättkorgen är påfylld!

Jag har bakat! Surdegsbröd, med rosmarin och ett med citron och timjan! Det tog tid!! Men det var så gott!!





Aron cyklade, jag gick bredvid! Petter och Rebecka sprang! Skön höstdag!





Aron och jag tog med oss så mycket sommarblommor som fanns i trädgården in!
Vi har även satt tulpanlökar idag!
Jag har varit på gymmet en sväng oxå!! Härligt pass! Träffade både Anita och Sofia! Saknar föräldraledighets stunderna med alla Goa människor!!!
Nu är jag trött!! Dax att sova!! Ny vecka väntar.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Mmm..ser väldans smarrigt ut. Recept? :)
    Härligt att ha en trädgård att plocka blommor från. Jag längtar!

    SvaraRadera