lördag 21 september 2013

Kaffe, dop, svansjakt!

Just nu sitter jag i soffan med en STOR kopp kaffe i handen!
Aron leker med sitt nya lego och Sally och hennes tre ljuvliga kattungar springer, hoppar, slår volter och jagar sina egna svansar!
Man kan inget annat göra än att le!
Rebecka har åkt till Väring för att spela sista fotbollsmatchen för säsongen!
Jag skall strax ta tag i dagen ordentligt....
Fixas här hemma och sjunga upp mig. Idag ska jag sjunga på dop!

Vi firade Arons dopdag i torsdags! Det blev en fin kväll att bevara i mitt hjärta och minne!!
Aron ville bjuda på pane carasau, hamburgare och chockladbollar! Så fick det bli!


Petter grillade i regn..,





Aron fick lego i present av oss! Uppskattat!


Dopljuset tändes såklart!


Färdiga resultatet!


Petter är hos Lisa och Morgan. Han hjälper Morgan. Han sände mig ett kort som han tog på vägen dit imorse.


Vackert!!


Igår var en präktig fredag!
Började på gymmet med ett pass. Sedan jobb! Hämtade Aron och vi åkte till mamma och pappa för att fika. De har fått så fint hemma. Uterummet är verkligen härligt!
Sedan hem och där och då tog energi slut....
Lagade mat och sedan blev det soffhäng. Orkade inte ens blogga....



Gott, extra gott att dricka kaffe ur fina muggar!


Mormorsmys!!


Avslappnad grabb!


Höst i mor och fars trädgård!








Fina fina pappa!!!


Vackra!!





Med förklädet på och fredagströtthet i ögonen så myste vi hela kvällen lång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar