tisdag 17 september 2013

Vin, fan, gymmet och buzz!

Sitter här och är mätt! Fisk och skaldjurssoppa smakade gott och alldeles underbart med ett glas vin till!!

Gah!! Jävlar i min låda!! Jag blir så in i Helvete trött på alla fördomar om oss som jobbar i kyrkan!!!!
Vi sover, äter och skiter som alla människor i den här världen gör!!( med undantag för några som har någon fysisk el psykisk hinder)
Var inne i en butik i Tidaholm, där de för övrigt har en fantastisk expedit! Hon heter Anna!! Går under namnet Anna på Simons;)
Hon expedierade Lisa i kyrkan;)
En annan kund expedierades samtidigt och svor över nått slags simkort! Fan oxå!! Upps så kanske man inte får säga när det står kyrkligt folk så nära!
Sedan svor han några fler gånger och verkade inte alls bekväm att jag stod där!! Han var av typen "totaltmeningslöstattdiskuterameddåhansnöadein1995isnöstormenochingenharskottatframhonom"

För er alla som undrar så har jag kommit en bra bit längre i min Guds relation än att diskutera om man som kristen får säga FAN!!

Ikväll blev det en easyline runda på gymmet och sedan en liten löprunda! Underbart!! Så lycklig att min kropp funkar!! Jippi!!
Helvete vad gött;)
Gud i himmel vad lycklig jag är för det:)!!!

Efter träning, under matlagning innan dusch spelade jag spel med Aron! Han var Buzz!! Spelet var Toy Story!!

Nu ska jag slappa i soffan ett tag!!
Imorgon är barnen lediga! Kul för dem!! Jag jobbar em och kväll!! Jag har Gospelövning!! Kul för mig!!




Mys med en mycket fin liten kisse som längtar efter ett nytt hem!!





Lycklig efter en löprunda!!


Aron och hans favoritspel!! ToyStory!!

1 kommentar:

  1. Ja, många fördomar om hur man bör och inte bör vara i kyrkan och som kristen finns. Tyvärr... Tur du finns som vågar visa att det inte är sånt det handlar om. Kram så in i helvete på dej! ;-)

    SvaraRadera