tisdag 3 september 2013

Många bollar i luften...

Dagen började alldeles perfekt!! Fixade Rebeckas hår lite extra inför skolfotografering och sedan var det dax för öppet hus! Underbart att börja veckan med att möta massa ljuvliga ungar och deras mammor!!

Jag fick pussa på Fasters lilla mys!! Löneförmån!!!





I eftermiddags skulle jag bara snabbt in till Vård Centralen för att ta prover!
I kön till anmälningsluckan så träffade jag de asylsökande jag skrev om för någon vecka sedan. En sköterska kom. - va bra att du kom Lisa!! Kan du hjälpa oss med den här familjen? Språket och så....
Som tur fanns det en läkare som pratade Arabiska!!!

Han bad mig senare att hjälpa dem vidare, så de kunde boka en tid....

Det var kö dit jag skulle ta dem.., jag fick ta en ny kölapp till LAB ,,
Jag sprang lite emellan...
Pratade med en här och en där...

Tillsist hade jag lämnat mina rör fulla med blod på LAB och Eva K tog över det sista med de asylsökande!! Idag var personalen på vårdcentralen kanon!! Viljan att vilja fixa så hjälpa fanns där!!

Ikväll var det möte med Kulturskolan Intresseförening!

Sedan skulle jag ha packat.....

Tar visst det imorgon!!
Imorgon åker vi!!!! Semester!!?


Min väska.... Tom... Får gå upp tidigt imorgon...

Idag har jag röstat i kyrkvalvet !!

Nu måste jag sova!! Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar