onsdag 21 september 2011

1 års jubileum!









Nu sitter jag på mitt kontor och tar en liten paus. Kopieringsmaskinen jobbar och jag dricker lite kaffe. Barnkörerna har varit här och jag försöker få ihop ett litet schema till våra äventyrare på jobbet... Behövde en paus! om en stund kommer gospelkören! Nu är det dax att börja öva inför Gospeldagen i Falköping den 8 oktober!

I dag kan vi säga att det är 1 års jubileum!

För 1 år sedan åkte jag till Sardinien med mina kollegor, för första gången och där träffade jag några från kören Coro Baronia di Torpé för första gången!
Detta mötet har lett till många fina minnen, härliga skratt, mycket musik, fantastiska upplevelser, fler bekantskap, fler resor, tårar av lycka och av saknad!

Nu är kopieringen nästan klar och kaffet slut. Back to work!!
Ha en underbar kväll alla ni där ute. Har ni vägarna förbi kyrkans hus runt 19.30, kom och sjung lite Gospel vet ja;). Ni där hemma på Torggatan, ta hand om er, Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar