fredag 16 september 2011

Vin från sardinien och Taco

förgyllde vår fredagskväll. Idag har jag nog landat lite.... Ja jisses vilka dagar jag haft.... I onsdags var en långdag. Tur att Gospelkören kom och livade upp min kväll! Jag var så trött och vimsig när jag skulle hem från jobbet på kvällen ca 23.30 ,så jag satte på larmet i kyrkans hus... Phu... men som sagt jag är nog på banan igen nu... Nu ska bara hemmet komma dithän oxå;).... ja ja.... imorgon är det dax för jobb igen.... hoppas på en bra dag! Ikväll har jag laddat in lite bilder från sardinien.... Det kommer bilder jag lovar.... Ska bara.... Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig! Är lite trött....

TACK mamma och pappa för det vi fick idag!!! Ni är underbara!! Men glöm inte att ta hand om er lite oxå! ÄLSKAR ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar