torsdag 22 september 2011

Maries 33 åriga födeledag!

Ja idag fyller Marie 33 år! Grattis och tusen tack för en fantastisk god äppelpaj! Den här dagen försvann snabbt! Mycket blev gjort på jobbet idag. Skönt när man får färdigt saker och kan känna att det man håller på med är avslutat! Måste dock fixa några saker imorgon ..... Trots att jag är ledig! Ja ja...

Idag inhandlade jag ett par stövlar och ett par kängor här i TIdaholm. Så skönt! Nu kan vintern komma:)! I två dagar har jag haft strumpor på mig ... Konstig känsla i början med skor och strumpor! Men snart är det en vana igen! Tusan va kallt det var ikväll! Efter att jag tränat ( sjukt jobbigt idag. Jag var så trött och orkeslös idag, tur att Fia peppade idag annars...) cyklade jag och hämtade Aron på fotbollsplanen och när vi gick hem höll vi på att frysa ihjäl... Dax att inse Lisa.... Hösten är här! Njut av alla vackra färger och den höga luften! Nej nu ska jag sova lite:)! Natti natti!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: