söndag 18 september 2011

Försöker....





Att komma ikapp lite.... Men det går sådär... Här är det ju riktigt mycket höst ute nu.... Sandalernas tid är förbi:( ! Jag envisas dock fortfarande med att gå i sandaler! Idag tog vi, Aron Petter och jag oss en tur till Skövde. Aron behövde skor, eller kängor av något slag. Det fick han. Petter och jag hittade varsina par skor vi oxå:)
Nu hänger det ÄNTLIGEN svarta långbyxor i min garderob! 2 par!! Jippi! Jag handlade 4 plagg idag... 2 par byxor, en kjol och en överdel... Kan ni gissa... Allt i svart! Förvånande? Nej, kunde väl ana det!
Idag har vi oxå lyckats packa upp alla väskorna! Så skönt!!
Igår var vi på ett jättemysigt och fint dop i Suntaks gamla kyrka. Mamman till prinsen som döptes hade skrivit en så fin sång. Sånt berör!
tyvärr fick vi säga nej till att följa med efter.... Vi orkade inte.... Det händer inte ofta... men vi behövde bara vara... Vi gick och la oss ......... 21.35..... Det är sant!!! Hela familjen störtade i säng tidigt en lördagskväll. Men det var vad vi behövde.

Jag kommer att fortsätta ladda upp bilder från vår semester i somras och vår resa till sardinien lite då och då.... Mycket att smälta!

Önskar er alla en fin ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar