torsdag 1 september 2011

Hyfsat ont!!!



Den här veckan skulle bli höstens startskott när det gäller träning... Nu är det ingen återvändå....
Barnvakter roddade och jag taggad!

Måndag, härligt, kom igång fint! Tisdag, PANG.... Aj aj vänster vad ville inte som jag... Muskelbristning. Ja men har Lisa bestämt sig så har hon;)! Onsdag, haltande Lisa genomförde ändå ett pass..... med mycket armar och mage... Sofia inspirerade och peppade mig fint! Jag måste ge henne ett stort Tack!! Fia är en grym instruktör! Hon får mig alltid att kämpa det där lilla extra! Torsdag, idag;) blev ett pass som jag kommer att känna av imorgon....Armar och axlar kommer att göra sig påminda imorgon kan jag lova! Imorgon är det dags igen!! Lördag får bli en vilodag från träningen.

Lördag ja.... det är då jag har tänkt att packa det mesta....
Snart är det tisdag!! Då åker vi! Hela familjen ska tillsammans med Gerganas familj åka till våra härliga vänner på den fantastiska ön SARDINIEN!

Igår var Morgan, Lisa och Lilleman här. En liten bedårande skapelse fick jag hålla i mina armar! De kom förbi på eftermiddagen och bjöd på middag! Vilka vänner! Ni är goa ni!

Idag har Tidaholm fått en ny medborgare!! Jippi!!

GRATTIS!! Martina Nyman, Jimmy Bender och Olivia till er nya lille familjemmdlem! Allt gott önskar jag er!!!


Här bjuder jag på lite bilder från sommaren!





Min lilla Sessa!! Hon är grym på att ta penecilin! Jag beundrar henne för det!


En härlig kväll i Fortuna!


Aron på kvällspromenad på stranden!

Aron är oftast en glad prick! men just nu är han inne i någon period med så mycket ilska i kroppen. Både jag och Petter har fått bära honom skrikande från dagis denna vecka!
Vår lillprins!
Tobias och Frida var och hälsade på oss en kväll! Det var en mysig kväll!

1 kommentar: