tisdag 25 september 2012

En dag igår!

Vaknade med ont i halsen och ont i kroppen....

Jag gjorde allt för att dagen skulle bli bra! Började med att läsa tidningen. Där fann jag:






Rebecka var glad och tacksam över sin nya klänning som hon fått av mormor och morfar. Hon skuttade iväg till skolan!








Aron var nöjd & glad när han fick en mys stund med katterna!
Han var nöjd & glad över att åka till dagis (förskolan).


På jobbet fick jag träffa massa godingar i öppet hus gruppen!! Här är en trött lite Vera!!


Hämtade Aron för att köra honom till barntimmarna och sedan fick jag en fruktstund med Rebecka! Hon har en intensiv måndag mitt lilla hjärta! Skola, enskild fiollektion, grupplektion i fiol och sedan innebandy träning!


När jag jobbat färdigt, passade jag och Aron på att ta en stund i soffan!! Underbart!!


Vi firade Arons dopdag( det var den 19 sep) ljus, present, mat och hans Goa faddrar och Emil förgyllde vår kväll!











Emil och Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar